Chatbots op websites van bedrijven zijn echt super irritant. Ze hebben vrijwel nooit het antwoord op je vraag en uiteindelijk wil je gewoon alsnog een mens spreken.
1. Echt genieten die chatbots.
Een chat op de website van een zorgverzekeraar is nog steeds een klucht. Je wordt overstelpt met non advies en informatie als diarree en daarna wordt gevraagd “bent u zo geholpen?”. Ik weet het het is chatbot maar hoe slecht is deze geïnstrueerd. Virtueel? Maak je klant gek!
2. Jammer weer Tom.
ok, vandaag heb ik dus ruzie gehad met een chatbot?
3. Nieuwe poging.
Les 1: wees nooit te aardig tegen een chatbot.
4. Chatten met Wout.
Wisten jullie dat de chatfunctie van @politienederland echt een uitkomst is, maar wat ik echt helemaal fenomenaal fantastisch te gek en bizar geniaal vindt De chatbot heet Wout 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
5. Er zit nogal verschil tussen de chatbots.
De chatbot van @Waternet is werkelijk de slechtste die ik ooit heb meegemaakt. Hij blijft standaard de verkeerde antwoorden geven.
6. Nee, nee, nee.
Vermoeiende vete met chatbot Tracy
7. Snappen bedrijven niet dat die chatbots mega irritant zijn?!
Waarom hebben commerciële organisaties tegenwoordig niet gewoon een TELEFOONNUMMER? Alles moet via een chatbot. 😒 #oudemannentweet
8. Even snel iets bestellen.
*gaat naar online shop* -wil je cookies? *klikt weg* -wil je nieuwsbrief? *klikt weg* -venster met klantcijfer en keurmerk opent *klikt weg* -venster van chatbot vult halve scherm *klikt weg en typt zoekterm* -chatbot verschijnt opnieuw *scheldt op chatbot en sluit website af*
9. Het zekere voor het onzekere.
Ik heb net Merci en goeienavond gezegd tegen een AI chatbot. Ge weet maar nooit.
10. Opzeggen? Wat is dat?
Ik heb de chatbot van Keeper volgens mij een beroerte bezorgd
11. IK WIL EEN MENS SPREKEN!
Ik HAAAAAT chatbots! Ze werken nooit, het is echt overduidelijk dat je niet met een mens praat, ze leveren alleen maar frustratie op en kosten tijd en energie, en uiteindelijk word je alsnog doorverbonden naar een mens, omdat de chatbot je niet heeft kunnen helpen. 🥲
12. Misschien dat hoofdletters HELPEN.
Volg voor meer conversaties tussen Ruben en de @proximus chatbot x.com/partmussels/st…
13. Joe, fijne dag!
‘Ik ben echt goed geholpen door deze chatbot’ zijn woorden die nog nooit door iemand zijn uitgesproken
14. Sorry, dat is echt te lang geleden.
Sam is een hele luie chatbot. @IZAzorg