Daar gaan we weer: een nieuw wachtwoord moeten instellen of je wachtwoord weer vergeten zijn. Het blijft een verschrikking. En dan dat nieuwe wachtwoord verzinnen…. Dan moet er een cijfer bij, dan weer een hoofdletter, dan weer een speciaal teken. Om gek van te worden!
1. U heeft nog 1 poging.
“Nee, helaas, dat is niet het goede wachtwoord.”
2. Wat een ellende.
website: typ hier uw nieuwe wachtwoord ik: wachtwoord website: fout, er moet een hoofdletter in staan ik: Wachtwoord website: fout, hij moet ook een speciaal teken bevatten ik: Wachtwoord- website: fout, streepjes zijn niet toegestaan ik: Wachtwoord# website: fout ik:
3. Wat een opluchting.
Wanneer ik in één keer mijn wachtwoord goed weet te typen ondanks dat ik dacht dat ik een typfout had gemaakt #widm
4. Pfffff om woest van te worden.
"Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet" WELK VAN DE TWEE, YOU FFING A-HOLE, JUST SAY IT. 😡😡😡
5. Daar gaan we weeeeer.
"Uw wachtwoord is verlopen en moet worden gewijzigd" Fine. "Kan het wachtwoord niet wijzigen. U hebt dit wachtwoord al gebruikt. U dient een nieuw wachtwoord in te geven"
6. Waarom heb ik dit nou niet netjes ergens genoteerd?
Dat gevoel wanneer je ergens probeert in te loggen en je het account blijkbaar ooit een ander wachtwoord gegeven hebt dan gebruikelijk.
7. Gooi liever die laptop uit het raam.
"Gelieve uw wachtwoord te veranderen"
8. 4 weken is ook veel te lang.
Terug aan het werk na 4 weken verlof: bellen naar de helpdesk want ge weet uw wachtwoord niet meer
9. Goed bedacht wel.
Klant bijna 90 jaar en moet een nieuw wachtwoord bedenken voor het online bankieren: ''Uw wachtwoord dient een speciaal karakter te hebben.'' Klant: op dat stukje loop ik vast. Ik heb lief, trouw en ondeugend geprobeerd maar dat wordt elke keer als karakter geweigerd.
10. Hierna vergaat de wereld.
Er is geen grotere stress dan “dit is uw laatste poging” bij het invullen van je wachtwoord of toegangscode
11. Welkom05 dan misschien?
“ f*ck…wat was het wachtwoord van de laptop ook alweer? “ “ welkom01 “ “ welkom02 “ “ welkmol01 “ #widm
12. 0314-365356
Shout-out naar iedereen die wel nog zijn telefoonnummer van de vroegere thuistelefoon kan herinneren maar niet meer het wachtwoord dat je gister hebt aangemaakt!
13. Direct weer vergeten.
1. Wachtwoord vergeten. 2. Reset wachtwoord. 3. Nieuw wachtwoord invoeren. 4. Uw wachtwoord is gewijzigd. 5. Inloggen. 🤔🤔🤔 Ga terug naar 1.
14. Dan maar het zekere voor het onzekere.
Ruim 90 procent van de mensen backspacet zijn gehele wachtwoord als slechts één letter verkeerd is.
15. Zo, nu blij?!
Moest ergens een nieuw wachtwoord aanmaken. Kreeg 1000x de melding dat het teveel leek op vorige wachtwoorden. Nu heb ik er Houjebek van gemaakt met wat tekens en nummers erbij. Dat wordt wel goedgekeurd. Voelt toch een beetje als een overwinning.