Heb jij ook de NPO Start of NPO Plus app en erger je je ook elke dag wel een keer aan het gebruiksgemak? Wees gerust, je bent niet de enige! De onderstaande tweets zijn het bewijs.
1. Roept u maar!
Wat is jullie grootste ergernis bij de NPO Start app? Bij mij dat ie – als je even pauzeert om iets anders te doen – het daarna NOOIT goed oppakt zonder dat je de app eerst moet killen.
— Renze Klamer (@renzeklamer) April 5, 2022
2. Oh vandaar!
Daarvoor moet je de NPO Pauze app installeren
— Ilyaz Nasrullah (@digitaaldenken) April 5, 2022
3. Amen.
De NPO app is nog steeds de verschrikkelijkste en gebruiksonvriendelijke app van het westelijk halfrond.
— Matthijs Holtrop 🎙🎥🎧📡🗣💨 (@MHoltrop) April 22, 2022
4. De frustraties lopen op.
IEMAND moet de NPO start app gebruiksvriendelijk maken, wat een draak van een UX (ik was zo gefrustreerd dat ik ging googelen en hoop de juiste term te hebben gebruikt maar don't @ me in deze staat)
— waarom nieteke (@woordkeus) May 7, 2022
5. Dat valt reuze mee.
Dit belooft een prachtige dag te worden, want toen ik net een filmpje (à tien minuten) keek via NPO Plus heb ik de app maar drie keer opnieuw hoeven opstarten
— Lotte Krakers (@LotteKrakers) April 2, 2022
6. Wat een goed idee. Help ons.
Er zouden Kamervragen gesteld moeten worden over hoe bizar slecht de NPO Start app werkt.
— Julian Kaihatu (@JulianKaihatu) March 13, 2022
7. Wees blij als de app werkt.
De NPO app. Hij is er en soms kan je er iets mee terugkijken zonder problemen. Maar dat zijn wel echt hele bijzondere dagen.
— Emile Affolter (@emileaffolter) January 30, 2022
8. De NPO doet niet aan gebruikerstesten.
Sorry maar heeft er überhaupt ooit iemand de NPO app getest? Pfffff. En dan dacht ik dat ik niet gebruiksvriendelijk was. De tandjes.
— Verena (@verenabiscaya) January 4, 2021
9. Je doet het voor ons allemaal!
Zou graag een keer 1 op 1 in de ring willen met diegene die de NPO app heeft ontwikkeld
— Sjenkie (@sjenkiedejong) November 9, 2020
10. Ook zo irritant.
Steeds maar weer opnieuw moeten inloggen, omdat de app zelf weer uitlogt. 🥴
— Vera (@LaanVera) April 5, 2022
11. Nog irritanter.
Dit is inderdaad zó vervelend. En je komt daar pas achter als je je aflevering hebt gevonden, maar niet kan afspelen…
— Gerwin 🇺🇦 (@GerwinBeukhof) April 5, 2022
12. En weer opnieuw inloggen.
Dat ie vanzelf uitlogt, dus dat je niet meer in NPO plus zit maar in NPO start. En dat ie niet goed onthoud wat je al gezien hebt, of waar in een aflevering je gebleven bent.
— TessaR (@Tessa075) April 5, 2022
13. AAAARHHHHH
Dat als je drukt op 10 seconden terugspoelen, de app óf helemaal vastloopt óf unprovoked teruggaat naar het begin en dán helemaal vastloopt 🙄
— Bijdehandje (@XeniaBL010) April 5, 2022
14. Maar er komt een update aan met oplossingen!
Hi Renze! Dank voor je feedback; een heel terecht punt en voor ons helaas niet nieuw. Mede hierom zijn we hard aan het werk aan een nieuwe app die we in de loop van dit jaar voor iedereen en alle platformen introduceren. 1/2
— NPO (@PubliekeOmroep) April 6, 2022